Kako ogovaranje utječe na um slušača


Zašto je ogovaranje loše

Source: Unification Family Therapy

Nikada nisam razumio kako je tračanje opasno sve dok se nisam počeo baviti psihologijom. Otkrio sam kako samo jedna riječ može uništiti ljude.

Naš um radi na principu da pokušava riječi koje je primio iz okoline povezati sa unutarnjom bazom podataka. Zato čak i kada uočimo pogrešku, koja se nalazi u rečenici, naš um će brzo pokušati pronaći riješenje u svojoj bazi podataka i tako nam omogućiti smisao rečenice. Tako je i sa slušanjem. No, kakve sve to ima veze sa ogovaranjem?

Kako ogovaranje utječe na um slušača?

Ako čovjek nikada nije upoznao „Sama“ , a vi ste mu rekli da je Sam podmukla osoba, on će tu informaciju spremiti u svoj um iako ne zna je li ta informacija točna. No, kada osoba upozna „Sama“ njegov um će povezivati njegovo ponašanje sa onim što ste rekli o Samu. Rezultat toga će biti da će svaku Samovu grešku tvoj prijatelj interpretirati da je „Sam podmukao“.

Štoviše, ako Sam učini nešto dobro za tvog prijatelja, njegov um će to odbaciti jer ne odgovara vlastitoj bazi podataka. Ako Sam pokuša napraviti znatnu količinu truda da dokaže suprotno, vaš prijatelj će naći stotinu detalja i razloga koji će podržavati činjenicu da je on podmukao.

Vaš prijatelj će se početi loše odnositi sa Samom, što će utjecati da Sam vrati istom mjerom. Ubrzo će se početi mrziti i postati ljuti nepriajtelji. Sve se ovo dogodilo zbog tog malog sjemena koji ste posadili kada ste rekli vašem prijatelju kako je Sam zao!!

Ogovaranje i program uma

Naš um se programira ponavljanjem. Čak iako je tvoj prijatelj u dobrim odonosima sa Samom, stalno mu se u umu ponavlja informacija kako je Sam zao i to rezultira da će prijateljev um vjerovati da je Sam zaista zao. Učinak će postati 10 puta jači kada dvije osobe rade istu stvar, na primjer ako vi i vaš prijatelj kažete nekom drugom da je Sam zao, postoji velika vjerojatnost da će vam vjerovati.

Moramo početi koristiti ovaj koncept u pozitivne svrhe, pomaganju drugima kako da vole i razumiju ljude oko sebe. Majka (Hak Ja Han Moon) je to koristila kako bi nama pomogla u razumijevanju Oca ( Sun Myung Moon). Čak i kada nas je korio, Majka nam je s ljubavlju objašnjavala kako trebamo razumijeti njegovo odlučno srce u stvaranju Božje providnosti. Na ovaj način, Majka je mnogima pomogla da se ujedine sa Ocem.

Ako nekolicina vaših prijatelja kažu vašem partneru kako postajete sve ljepšim i ljepšim, on ili ona će vrlo brzo početi vjerovati u to i vidjeti vas ljepšim. Ukratko, ogovaranjem drugih o nečemu, vi modificirate slušačev unutrašnji svijet na način da će i on početi doživljavati osobu na način kako ju vi doživljavate. Jedini savjet koji imam za vas je da nikada ne ogovarate druge.



Borba je u tebi

Prvi grijeh je rezultat fizičkog uma.

Sun Myung Moon: "Što je izvorni pad? To je ne gledanje stvari oko sebe Božjim očima. Um pokušava gledati na svijet Božjim očima, ali zašto ne uspijeva u tome? Zbog tijela. Tijelo ne smije raditi onako kako ono želi, mora raditi i biti u skladu sa umom, odnosno Božjim pogledom. Bez ovoga obnova neće doći."

Širi riječi ljubavi

"Moje usta su namijenjena da pričaju riječi ljubavi, ne mogu govoriti nepristojne riječi.  Trebate osjećati da vaše uši ne mogu više  slušati riječi koje nisu u skladu s ljubavi, a vaše oči ne mogu više gledati ništa što nije povezano s ljubavi.  Ako želite živjeti ovako,  u trenu ćete biti zaraženi Božjom ljubavi . U skladu s Bogom postati ćete vodećim figurama koje će moći riješiti bilo koji problem." CBG, Sun Myung Moon


Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts